تبلیغات

ساعت مچی اینگرسول، دی کن وای، استورم و ژاک لمن به مجموعه ساعتهای ایران تایمر

 

ساعت اینگرسول(Ingersoll)

ساعت مچی اینگرسول از برندهای آمریکایی و ساخت آمریکا میباشد این برند فعالیت خود را به لطف هنری فورد در سال 1892 توسط برادران اینگرسول آقایان رابرت و چارلز آغاز کرد ساعتهای اینگرسول که از ابتدا به صورت جیبی و مچی تولید میشد به صورت کوکی و سپس اتوماتیک کوکی ادامه یافت و تا کنون نیز این برند کلیه محصولات خود را با همین نوع موتور تولید میکند. از بارزه های این برند تولید کوچکتر ساعت جیبی در سال 1919 با شب نماهای امروزی را نام برد.

از دیگر فعالیتهای این شرکت میتوان به تولید ساعت به روش خودکار نام برد که به قیمت یک دلار عرضه شد فروش این ساعت "ساعت یک دلاری" به نحوی بود که نزدیک به یک میلیون نفر از آن استفاده کردند.  گفته میشود تئودور روزولت در مسافرت خود به آفریقا از این برند استفاده کرده است.

این برند کلیه تولیدات خود را با موتور اتوماتیک تولید میکند در حال حاضر ارزانترین موتور تربیلن جهان توسط این شرکت عرضه میگردد.

ساعت دی کن وای(DKNY)

ساعت مچی دی کن وای از زیر مجموعه فسیل گروپ آمریکا میباشد این برند محصولات خود را در رده ساعتهای کلاس B تولید میکند ساعتهای این شرکت بیشتر فشن و اسپرت میباشد.

ساعت استورم(STORM)

ساعت مچی استورم فعالیت خود را سال 1989 در لندن آغاز کرد. این برند را میتوان از برندهای موفق در زمینه تولید ساعتهای در اینگلستان معرفی نمود. از مدلهای پر فروش ساعت استورم میتواند به مدل ال ای دی "ساعت مچی استورم مدل 4575/SL" اشاره کرد.

ساعت مچی ژاک لمن(JACQUES LEMANS)

برند ژاکلمن از پیشروان صنعت ساعت در راستای مد است این برند در بیش از 120 کشور جهان نمایندگی داراست تنوع محصولات در ژاکلمن به گونه ای است که هر سه ماه کلکسیون جدیدی را به بازار عرضه میکند.



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.