تبلیغات

بررسی ساعت های سیکو استرون جی پی اس خورشیدی 2013 (Seiko Astron GPS Solar 2013)

\"Seiko

اخیرا در فرودگاه ها تبلیغات سیکو استرون (Seiko Astron)  بسیار به چشم می خورد که البته منطقی هم به نظر می رسد، چرا که از بعضی جهات سیکو یکی از کاملترین ساعت های مسافرتی خود را عرضه کرده است. یک زمان سنج که به طور خودکار به ماهواره های جهانی موقعیت یابی متصل می شود تا زمان و مکان ساعت را به روز نگه دارد، که شاید برای کسانی که معمولا در حال سفر هستند یک ویژگی قابل توجهی باشد.

\"ُSeiko\"Seiko

این ساعت در ابتدا در سال 2012 عرضه شد که مدل های جدید آن برای سال 2013 قیمتی مناسب تر پیدا کردند. سیکو همچنین به پیشرفت هایی در طراحی کلی نیز اشاره می کند. یک تغییر کوچک اما کار آمد حرکت نشان دهنده ی شهر مبدا است که نسبت به حلقه ی دور یا بیرونی می باشد، در مقابل صفحه. که در نتیجه حلقه ی زیرین نشان دهنده ی مثبت یا منفی بودن زمان نسبت به مبدا زمان (GMT) خواهد بود و حلقه ی بیرونی نشان دهنده ی شهر مرجع.

\"Seiko\"Seiko

ساعت های استرون سیکو در ابعاد 47mm پهنا و ضخامت 17.4mm همچنان بزرگ باقی می مانند. البته با وجود اندازه ی مرتبط با نو آوری موجود در داخل آنها، برای به دست کردن خیلی هم مناسبند. در کنار اتصال به GPS، استرون همچنین یک سیکوی خورشیدی نیز می باشد به این معنی که باطری توسط سلول های خورشیدی در زیر صفحه ساعت با نور شارژ می شود. بدنه نیز دارای مقاومت خیلی خوبی می باشد. بدنه تا 100 متر ضد آب است و ضد مغناطیس (تا 4,800 A/M). سیکو حتی از یک حاشیه -ی بسیار ضد خش سرامیکی استفاده می کند، و استرون در هر دو نوع تیتانیمی و استیل نیز موجود می باشد. در ادامه، کریستال ها سفایر و با پوشش ضد انعکاس(AR) پوشیده شده اند. اینها زمان سنج هایی هستند با کوارتز در برابر موتورهای مکانیکی که توانایی وسوسه کردن ساعت دوستان سنتی را دارا اند، به خاطر جزئیات با کیفیت آنها در درون و برون. معمولا این زمان سنج ها شامل خواصی هستند که نمی توان در ساعتهایی با موتور مکانیکی یافت. به عنوان مثال می توان به یک نمونه ی رایج موتور های بسیار دقیق گرما سنج کوارتز اشاره کرد، و حالا این یکی توانایی اتصال به GPS را داراست.

\"Seiko

تمام قابلیت های سیکو استرون شامل داشتن زمان، تقویم، ساعت جهانی با توانایی نشان دادن 39 منطقه ی موجود زمانی، تنظیم زمان با GPS، ذخیره ی انرژی زمان دار روزانه، نمایشگر انرژی باطری و حالت ذخیره ی انرژی، و مسلما گیرنده ی سیگنال GPS می باشد. برای دست یابی به سیگنال بهتر، ساعت به دنبال چهار ماهواره ی قابل دسترس یا بیشتر می گردد که این بخشی از موتور کالیبر 7X52 می باشد.

شاید یکی از خوشبینانه ترین خبرهای  2013 کاهش قیمت هایی بوده اند که ساعت سیکو استرون را بیشتر در دسترس قرار داده اند. سیکو استرون SAST025  استیل در رنگ مشکی با بند سیلیکنی در قیمتی معادل $1,850(کاهش یافته از $2,300 برای نسخه های مشابه)، و SAST015 به قیمت $2,650(کاهش یافته از $3,200) هستند.

\"Watch

\"seiko\"solar

 



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.