تبلیغات

تاریخچه برند ساعت مچی پیکتو (picto)

از زمان ساخت اولین ساعت‌های مکانیکی در سال‌های 1200 میلادی،ساعت‌ مچی ها شامل یک صفحه و دو عقربه بودند تا اینکه Steen Georg Chetensen و Erling Andersen به دنبال ایجاد چالش در سنت ساعت‌های مکانیکی ایده های خلاقی را ایجاد کردند. هدف از این چالش ترکیب طراحی های مدرن با الهام از گذشته بود.

سال 1984 بود که کریستینس (Steen Georg Christensen) به تازگی کارخانه ساعت سازی پدرش را، که مشغول تولید ساعت برای طراحان بزرگ دانمارکی از جمله Arne Jacobsen، Henning Koppel و Erik Magnussen بود، بدست گرفت.

با اینکه در آن روزها کارخانه ساعت سازی آنها بسیار درگیر ساخت سفارش های ساعت بود، Steen و شریکش Erling یک ماموریت و تفکر داشتند: طراحی یک ساعت مچی که با تفکر سنتی رقابت کند.

این ساعت باید مینیمالیستی‌ترین حالت ممکن بوده و بر خلاف ساعت های موجود در بازار، فقط شامل یک صفحه و یک عقربه باشد تا بتواند با این تفاوت توجهات را به سمت خود جلب کند.

از این رو نتیجه این تفکر جدید، تولیدساعتمچی پیکتو با طراحی های منحصر به فرد  بود.

پیکتو ادعا دارد اولین برندی است که در طراحی ساعت، به جای استفاده از 2 عقربه، یک عقربه را به کار گرفت.

این جسارت در طراحی از ویژگی هایی است کهبرند پیکتو را نسبت به دیگر رقبایش متمایز می کند. همچنان این کمپانی

می کوشد تا در ایده های نوین طراحی پیشتاز و متفاوت باشد.

ساعت مچی پیکتو، علاوه بر متفاوت بودن در سبک طراحی عقربه ها، در پیاده سازی ترکیب رنگ های شاد و متفاوت نیز خلاقیت های چشمگیری دارد.

ساعت مچی های این برند دانمارکی، بخاطر مینیمالیست بودن در طراحی، قابلیت ست شدن آسانی دارند. چه ست کردن با زوج و چه ست کردن با انواع لباس ها برای موقعیت های مختلف.

 

برای دیدن تنوع و اطلاعات ساعت مچی پیکتو به سایت ایران تایمر مراجعه کنید:

http://ir-t.ir/picto



برچسب ها : ,,,,,,,,,

معرفی ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت (FREDERIQUE CONSTANT)

موافق معرفی یک ساعت مچی قلب باز هستید؟ ساعت مچی مردانه لوکس از برند سوئیسی فردریک کنستانت را امروز به شما معرفی میکنیم که ویژگی مهم در این ساعت زیبا و کلاسیک، قلب باز بودن آن است. فردریک کنستانت یکی از برند های محبوب از کشور سوئیس است، که تولیداتش در رده ساعت مچی های لوکس دنیا قرار میگیرند.

ویژگی برتر این مدل:
در این ساعت مچی مردانه فردریک کنستانت، عقربه های فانتزی، اعداد یونانی در ایندکس، صفحه ساده، ترکیب رنگ قهوه ای و طلایی باعث ایجاد سبک کلاسیک ساعت شده است. این ساعت مچی مناسب آقایانی است که میخواهند تفاوت، اصالت و اهمیت به سبک پوششان در استایلشان دیده شود. یک ساعت خاص و زیبا برای ست شدن با کت و شلوار یا استایل های کلاسیک مردانه که برای استفاده روزانه یا جلسات مهم مناسب است.
پایین عدد 12 قسمتی از موتور اتوماتیک ساعت نمایش داده شده که اصطلاحا به آن قلب باز می گوییم و باعث جذابیت طراحی و نمایش قدرت این برند است.
همچنین در بالای عدد 6 قابی به شکل ماه قرار دارد که نمایش دهنده تاریخ در ماه جاریست، به اینصورت که اگر ماه را در وسط قاب مشاهده کنید یعنی در اواسط تاریخ ماه جاری هستید.

برای اینکه ساعت مچی های فردریک کنستانت، در رده ساعت های لوکس قرار بگیرند، از بهترین متریال در آنها استفاده می شود.
در همین مدل نیز، از بند چرم طبیعی، شیشه ضد خش سفایر کریستال و استیل ضد حساسیت استفاده شده است.
موتور به کار رفته در این ساعت مچی سوئیسی، موتور اتوماتیک کوکی است و 26 قطعه سنگ قیمتی در آن به کار برده شده است.
میزان مقاومت در برابر آب این مدل تا 50 متر (5 اتمسفر فشار هوا زیر آب) است که در حد شستشو دست مناسب می باشد.

 

مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب: استیل (ضدحساسیت)
جنس بند : چرم طبیعی
جنس شیشه: سفایر کریستال (ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب ساعت مکانیکی: 43 میلیمتر (نرمال و مناسب برای مچ های متوسط و درشت آقایان)
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور، شیشه، رنگ قاب، مقاومت در برابر آب

مشخصات و قیمت در سایت:
irantimer.com/p/19246
 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

2 نکته مهم برای انتخاب ساعت مچی مناسب با مچ دست

در گذشته بیشتر ساعت‌ مچی ها با قاب بسیار کوچکتر از قاب های امروزی تولید می‌شدند. گاها ساعت‌های زنانه تا عرض 15 میلیمتر بودند و ساعت‌های مردانه نهایتا به عرض 25 میلیمتر ختم می‌شدند، اما با گذشت زمان، تغییر سبک پوشش ها و گسترش سریع دنیای مد ظاهر ساعت مچی ها هم دچار تحولات چشمگیری شدند.
امروزِ به صورت معمول  ساعت‌ مچی زنانه با عرض قاب 37 میلیمتر و ساعت مچی مردانه با عرض قاب 42 میلیمتر تولید می‌شود.

از طریق 2 روش می توانید قاب ساعت مچی مناسب با مچ دستتان را انتخاب کنید:

1- رنج عرض قاب ها : اگر بخواهیم رنج عرض قاب ها را در نظر بگیریم باید گفت، در حال حاضر ساعت‌های زنانه با عرض قاب هایی از 27mm تا 40mm و ساعتهای مردانه از ، 35mm تا 65mm تولید می‌شوند که سایزهای بالاتر و پایین‌تر از این رنج ها را می توان استثنا دانست.
در این رنج معمولا برای خانم ها عرض قاب های زیر 38mm و برای آقایان عرض قاب های تا 48mm مناسب است.
اما باید در نظر داشته باشید، بحث سلیقه و ترند در دنیای مد همیشه استثنا هم به وجود می آورد، برای مثال بسیاری از خانم ها به ساعت مچی های عرض قاب خیلی بزرگ تر از مچ دستشان علاقه دارند و بعضی از آقایان نیز به خاطر علاقه به ساعت های قدیمی عرض قاب های کوچک را در استایلشان می پسندند.
 

2- سایز مچ دست: یکی دیگر از روش های تشخیص، اندازه گیری مچ دست است. ممکن است دو دست با سایز های دور مچ ِ یکسان تفاوت هایی داشته باشند. به عنوان مثال ارتفاع مچ دست یا پهنای سطح مچ باعث این تفاوت می شود پس با توجه به این نکته اندازه دقیق مچ دستتان را بدست بیاورید.

برای این کار پیشنهاد می کنیم ابتدا نخی به دور مچ دست خود ببندید و سایز آن را اندازه گیری کنید. سپس اندازه عرض قاب، ارتفاع قاب و بند ساعت مچی که پسند کردید را در نظر بگیرید. می توانید عرض قاب ساعت مچی منتخب را روی خط کش مشخص کنید و آن را روی سطح مچ قرار بدید تا متوجه نسبت قاب به مچ شوید.

برای تشخیص راحت تر بعد از اندازه گیری دور مچ تان، به صفحه ایران تایمر مراجعه کنید و در آنجا اندازه بدست آمده را وارد کنید تا 3 عرض قاب کوچک، متوسط و بزرگ مناسب برای مچ شما را معرفی کنیم.

http://ir-t.ir/Wm



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

ساعت مچی زنانه از برند دی وان میلانو (D1 Milano)

اینبار یک ساعت مچی زنانه برند دی وان میلانو را معرفی میکنیم که با سبک کلاسیک فشن می تواند انتخاب دختر خانم های جوان و خوش پوش باشد. رنگ تمام سفید این مدل ساعت مچی دخترانه، به خودی خود و به سادگی در استایل شما نمایان می شود.

البته انتخاب رنگ سفید یک انتخاب حرفه ای است چرا که با توجه به خنثی بودن این رنگ، می توانید اکسسوری های دیگر مثل کیف، کفش و یا … را با آن ست کنید و یک استایل خاص تر با آن ایجاد کنید.

ویژگی برتر این مدل:
سری مدل neon برند دی وان میلانو در دو رنگ بدنه کاملا سفید و کاملا مشکی با عرض قاب نرمال که هم برای آقایان مناسب باشد و هم خانم ها تولید و عرضه شده است. پس پیشنهاد می کنیم اگر تمایل دارید از این برند ساعت مچی ست کنید، ساعت زنانه سفید و ساعت مردانه مشکی سری neon را امتحان کنید.
مدلی که امروز به شما معرفی کردیم مدل neon سفید است که در صفحه ساعت ها 3 رنگ بندی بنفش، صورتی و آبی برای ایندکس ها و عقربه ها به کار رفته.
همانطور که شاهد هستید d1 milano همچنان طراحی اصیل خود را رعایت کرده یعنی همان قاب ترکیب شده از اشکال گرد و مربع.
جنس به کار رفته در این ساعت مچی زنانه، ترکیب استیل و کربن است. جالبه بدونید قابلیت کربن باعث ضد خش بودن بدنه می شود.
این مدل تا عمق 50 متر (5 اتمسفر فشار هوا زیر آب) ضد آب است که در حد استحمام گزینه خوبی است.


مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب و بند: استیل (ضد حساسیت) - کربن
جنس شیشه: مینرال (کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب: 39 میلیمتر (نرمال و مناسب برای خانم ها و آقایان)
نوع موتور: باتری
اصالت برند: ایتالیا
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

مشخصات بیشنر و قیمت در سایت ایران تایمر:
irantimer.com/p/48246
irantimer.com/p/48244
irantimer.com/p/48245

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

ساعت مچی مردانه دی وان میلانو

ساعت مچی که امروز معرفی می کنیم از برند ایتالیایی دیوان میلانو (D1 milano) است. اگر برای خودتان یا شخص عزیز دیگری می خواهید ساعت مچی کلاسیک، ساده و جذاب انتخاب کنید حتما مدل های بیشتر این برند را ببینید، بیشتر طرفداران دی وان میلانو معتقداند نسبت به هزینه ی پرداخت شده برای ساعت از این برند، حسی که از آن دریافت می کنید حس ساعت مچی های لوکس رده اول دنیاست.
دی وان میلانو طراحی مخصوص به خودش را دارد اما همین طراحی منحصر به فرد در کنار متریال با کیفیت جایگاه این برند را جهانی کرده است.
 

ویژگی برتر این مدل:
بیشتر ساعت دوستان نکته اولی که در ساعت مچی دقت می کنند، موتور اتوماتیک آن است که در این ساعت مردانه نیز از موتور اتوماتیک استفاده شده است تا اصالتش را حفظ کند. اما دی وان میلانو با درک هزینه بالای ساعت مچی های مکانیکی (اتوماتیک) همین مدل را با نوع موتور باتری نیز تولید و عرضه کرده است.
علاوه بر تفاوت نوع موتور در این 2 مدل ذکر شده، در قاب آنها نیز شاهد تفاوت هایی هستیم. در مدل ساعت مچی مکانیکی داخل قاب ساعت اجزای تشکیل دهنده موتور قابل مشاهده است و زیبایی بیشتری به آن بخشیده.
بند ساعت مچی از جنس پلاستیک نرم (رابر) است که هم وزن آن را کم کرده و هم دوام بهتری نسبت به بند چرمی دارد.
هر دو مدل ( ساعت مکانیکی و ساعت باتری) تا 50 متر (5 اتمسفر فشار هوا زیر آب) مقاوم هستند که در استفاده روزانه و استحمام می تواند گزینه مناسب باشد.

مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب: استیل (ضدحساسیت) - کربن
جنس بند : پلاستیک نرم (رابر)
جنس شیشه: مینرال (کریستال های معدنی یک ساختار ساده از شیشه است)
عرض قاب ساعت مکانیکی: 41 میلیمتر (نرمال و مناسب برای مچ های متوسط و درشت آقایان)
عرض قاب ساعت باتری: 39 میلیمتر (نرمال و مناسب برای مچ های متوسط و درشت آقایان و مچ های درشت بانوان)
اصالت برند: ایتالیا
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات و قیمت ساعت های اتوماتیک:
irantimer.com/p/48252
irantimer.com/p/48250

مشخصات و قیمت ساعت های باتری:
irantimer.com/p/48236
irantimer.com/p/48237

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

برند ساعت مچی دیوان میلانو (D1 milano) با اصالت کشور ایتالیا

دیوان میلانو از برند های جدید ساعت مچی است که با اصالت کشور ایتالیا و با سبکی نوین شروع به کار کرده.
این شرکت در سال 2013 توسط "Dario Spallone" که در حال حاضر به عنوان نماینده و مدیرعامل همین برند کار می‌کند، شروع به فعالیت در زمینه ساعت سازی کرد.
موفقیت این برند ایتالیایی بخاطر سبک نوین طراحی هایش است. معمولا اصالت طراحی ساعت مچی دیوان میلانو را با قابی ترکیب شده از اشکال مربع و گرد مشاهده می کنید که در عین سادگی نمای خاص خودش را دارد.
همانطور که "داریو اسپالونه" در مصاحبش با مجله Snap Italy Magazine ادعا کرده، دلیل انتخاب مشتریان برند دیوان میلانو، منحصر به فرد بودن طراحی های این برند است.

برند D1 Milano در سال 2013 و در هفته مد میلان تاسیس شد. این برند ایتالیایی، به بخشی از محل کسب و کار دانشگاه Boccon تبدیل شد و در سال 2015 نیز دفتر مرکزی اش را به دبی منتقل کرد.
این برند ساعت مچی که تاریخچه خیلی قدیمی هم ندارد، خیلی زود توانست جایگاهش را در صنعت ساعت مچی جهانی کند و مشهوریتش را از ترکیب طراحی های خاص و متریال با کیفیت استفاده شده در محصولاتش کسب کرده است.
در حال حاضر دفتر مرکزی D1 Milano در دبی و هنگ‌کنگ است و ساعت مچی های این برند در 28 کشور به فروش می‏رسد.

ساعت مچی دیوان میلانو در لاین ساعت زنانه و مردانه، در سبک کلاسیک و فشن، با موتور های باتری و اتوماتیک کوکی تولید می شود.



برچسب ها : ,,,,,,,,

ساعت مچی تولید محدود برند کاور با پکیج خاص

ساعت مچی مردانه ای که امروز بهتون معرفی می کنیم یک کار فوق العاده از برند سوئیسی کاور است. فوق العاده بودن این ساعت مچی را میتونید از کیفیت پکیج خاصش متوجه شوید و مهم تر از همه اینکه، این ساعت به تعداد 300 عدد تولید شده که قبلا توضیح کاملی در مورد مزایای ساعت مچی تولید محدود دادیم.در پکیج این ساعت مچی سوئیسی، علاوه بر کارت گارانتی، یک خودنویس زیبا از برند Faber-Castell به عنوان هدیه قرار دارد.

ویژگی برتر این مدل:
این ساعت مچی مردانه بخاطر ترکیب رنگ های خنثی (سیلور و مشکی)، استفاده از بند چرمی و صفحه نه چندان شلوغ در رده ساعت مچی های مردانه کلاسیک قرار می گیرد.
یعنی هم با استایل های کلاسیک کت و شلوار قابلیت ست شدن دارد و هم می توانید در استایل های روزانه برای تیپ های خیلی ساده از آن استفاده کنید.
در قاب سیلور این ساعت مردانه، دو نیم دایره در راست و چپ قاب طراحی شده که روز های هفته و ماه را نشان میدهند. همچنین در نیمکره پایین صفحه، یعنی از نشانگر عدد 3 تا 9، اعداد ریزی نوشته شده که تاریخ را نشان میدهند. تنظیم تاریخ روی این ساعت مچی کاور، از طریق پمپ های مخفی در بالا و پایین دسته کوک اصلی انجام می شود.
عقربه هایی که نمایشگر روز، تاریخ و ماه هستند به رنگ سیلور طراحی شدند و عقربه های نمایشگر زمان، به رنگ سرمه ای و به شکل شمشیری طراحی شدند. در بین عدد 4 و 5 هم کلمه Limited Edition نوشته شده است.
همانطور که باید از این ساعت مچی سوئیسی انتظار داشته باشید، برای بالا بردن کیفیت از شیشه ضد خش سفایر کریستال، چرم طبیعی و استیل ضد حساسیت استفاده شده است.
میزان مقاومت در برابر آب آن تا 100 متر (10 بار فشار هوا زیر آب) است که برای شنا در عمق کم هم قابل استفاده است. البته پیشنهاد می کنیم از ساعت مچی های بند چرمی برای شنا استفاده نکنید.


مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب: استیل (ضدحساسیت)
جنس بند : چرم طبیعی
جنس شیشه: سفایر کریستال (ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب: 42 میلیمتر (نرمال و مناسب برای مچ های متوسط و درشت آقایان)
نوع موتور: باتری
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،شیشه، رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات و قیمت:
irantimer.com/p/32556

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,

ساعت مچی تولید محدود حس لوکس و برتری

چقدر با مفهوم تولید محدود در ساعت مچی ها آشنا هستید؟ یک ساعت مچی تولید محدود معمولا چه ویژگی هایی باید داشته باشد و دلیل خاص بودن آنها چیست؟
گاها در برند هایی میبینیم، که پشت ساعت کلمه limited edition (همان تولید محدود) نوشته شده است، اما مفهوم آن چیست؟

کلمه انحصاری یا محدود در هر صنعتی می تواند جزو کلمات لوکس حساب شود، چرا که انحصاری بودن احساس خاص و متمایزی را برای شخص مصرف کننده به همراه دارد. یا به بیان ساده تر، وقتی بدانید جنسی که خرید می کنید، تعداد خیلی کمی از آن در دنیا وجود دارد و شما صاحب یکی از آن تعداد محدود هستید، مطمئنا حس برتری و لوکس تری خواهید داشت.
به همین دلیل، در صنعت ساعت سازی نیز از این ویژگی، برای ابراز این احساس به مصرف کنندگان در تولیدات ساعت مچی استفاده می شود.


هر سال شاهد تولید انبوهی از ساعت مچی در برند های جهانی هستیم و رقابت بین برند های ساعت مچی همواره ادامه دار خواهد بود. اما چطور یک برند نسخه محدود ساعت مچی هایش را تولید می کند و باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟


نسخه محدود (تولید محدود) باید دارای جزئیات یا ویژگی های منحصر به فردی باشد که در خط تولید معمولی یک برند موجود نیست. به عنوان مثال وقتی ساعت مچی در یک سری 7000 عددی تولید و صادر می شود ، واقعاً نمیتواند جزو خانواده تولید محدود حساب شود.
آنچه که تولید محدود در نظر گرفته می شود، ساعت هایی است که دارای ویژگی های خاص تری باشند، برای مثال ظاهر متفاوت، دست ساز بودن قطعات، ویژگی منحصر به فرد و کاربردی، جنس به کار رفته زینتی ( الماس، جواهرات، چرم های نادر و …)، تولید ساعت الهام گرفته شده برای قدردانی از یک شخص مشهور و مواردی این چنینی است که آن ساعت مچی را نسبت به دیگر ساعت مچی ها در خط تولیدی جداگانه متمایز می کند.


هر چقدر برای تولید این ساعت مچی ها زمان بیشتری مصرف شود، مطمئنا تعداد آنها نیز کمتر خواهد بود و این نکته را باید در ساعت مچی های تولید محدود در نظر داشت که هر چه تعداد کمتری از آنها وجود داشته باشد، بهتر اند.
معمولا در پشت قاب ساعت مچی تولید محدود، علاوه بر نوشته limited edition  تعداد آن نیز نوشته می شود. برای مثال یک برند از یک مدل از مجموعه خود تنها 10 مدل تولید میکند ( البته ممکن است تعداد آن بیشتر باشد) و بر روی هر ساعتی که تولید میشود شماره آن حک خواهد شد (1/10 یا 2/1000 ) .
در مورد ساعت مچی هایی که در رده برند لاکچری قرار میگیرند، لازم است بدانید، به دلیل صرف اقتصادی تنها یک نمونه از آن مدل تولید محدود را رونمایی کرده و طبق سفارش و درخواست متقاضیان تعداد دیگری تولید می کند. 

 

اگر تجربه استفاده از ساعت مچی تولید محدود را دارید، نظر خودتان را با ما در این خصوص به اشتراک بگذارید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

ساعت مچی مردانه سوئیسی جگوار

زیبایی اقیانوس را در صفحه این ساعت مچی مردانه کلاسیک ببینید. یک طراحی جسورانه از ترکیب رنگ های آبی، طلایی و سیلور در این ساعت از برند جگوار پیاده سازی شده است. نکته قابل توجه این ساعت جدا از کیفیتش همین ترکیب رنگش است که باعث می شود روی مچ دست جلوه بیشتری ایجاد کند.

ویژگی برتر این مدل:
همانطور که در صفحه این ساعت مچی مردانه میبینید، میزان ضد آب 200 متر (20 بار فشار هوا زیر آب) نوشته شده و به این معناست که می توان از آن در عمق زیاد آب برای غواصی استفاده کرد.
روی ایندکس ها، عقربه های بزرگ و شمشیری از شب نما برای دید بهتر در شب استفاده شده است. در کنار عدد 3 هم قاب ذره بینی کوچکی تاریخ را نمایش میدهد.
همانطور که از یک ساعت مچی سوئیسی مانند برند جگوار انتظار میرود، از شیشه ضد خش سفایر کریستال برای محافظت از قاب و استیل ضد حساسیت برای کل بدنه ساعت مچی استفاده شده است.
این مدل می تواند یک ساعت مچی کلاسیک مناسب برای آقایان خوش پوش و کلاسیک پسند باشد.

مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب و بند : استیل (ضدحساسیت)
جنس شیشه: سفایر کریستال (ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب: 43.5 میلیمتر (نرمال و مناسب برای مچ های متوسط و درشت آقایان)
نوع موتور: باتری
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،شیشه، رنگ قاب و بند، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات و قیمت رنگ:
irantimer.com/p/57064



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

ساعت مچی زنانه فشن جگوار

اینبار یک ساعت مچی زنانه بهتون معرفی میکنیم که در شکل قاب و طراحی کمی متفاوت و البته با حفظ زیبایی کار شده است.
ساعت مچی زنانه برند سوئیسی جگوار، با بند چرمی سفید و صفحه صدفی که می تواند برای استایل های مختلف خانم ها ودختران کاربردی باشد.

ویژگی برتر این مدل:
این ساعت مچی زنانه زیبا، می تواند گزینه خوبی برای استایل های کلاسیک (مصرف روزانه با تیپ های روتین) و استایل های فشن ( استفاده در دورهمی ها و مهمانی ها) باشد.
به کار گرفته شدن صدف طبیعی سفید، نگین هایی که بصورت هلال ماه در قاب ساعت و بالا و پایین طراحی شده به درخشش بیشتر ساعت مچی روی مچ کمک کرده است.
در این ساعت زنانه سوئیسی، از شیشه ضد خش سفایر کریستال و چرم طبیعی برای بند استفاده شده است تا کیفیت بالاتری داشته باشد.
تنها ویژگی در ساعت زنانه جگوار، نمایش تاریخ در بالای عدد 6 است.
مقاومت در برابر آب آن تا 50متر (5bar فشار هوا)است که برای استحمام و شستشوی دست گزینه خوبی محسوب می‌شود.
 

مشخصات ساعت مچی:
جنس قاب : استیل (ضدحساسیت)
جنس بند : چرم طبیعی (پلاستیک رزین برای قاب و پلاستیک رابر برای بند)
جنس شیشه: سفایر کریستال (ضد خش و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی)
عرض قاب: 34 میلیمتر (مناسب برای مچ های ظریف و درشت بانوان )
نوع موتور: باتری
اصالت برند: سوئیس
گارانتی: 2 سالِ بین المللی
موارد گارانتی:موتور،شیشه، رنگ قاب، مقاومت در برابر آب و تعویض رایگان باتری به مدت یک سال توسط ایران تایمر

 

مشخصات و قیمت :
irantimer.com/p/24451

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 33
.