تبلیغات

ساعت های فستینا ی غواصی در بسته بندی آبی

 

ساعت های فستینا ی غواصی در بسته بندی آبی

کیفیت وعده داده شده توسط فستینای پروفوندو (عمق) این است که ساعت ضد آب باقی خواهد ماند. چطور می شود چنین برداشتی را در طراحی بسته بندی به تصویر کشید و طرفداران را مشتاق نگه داشت در حالی که کیفیت ساخت را به راحتی نشان دهد؟ راه حل، نمایشی زنده است: بر اساس گفته ها "ما به آنچه که می بینیم اعتماد می کنیم"، در اینجا بسته بندی بر شفافیت هر چه بیشتر این قضیه تاکید دارد.

ساعت در یک بسته بندی شفاف محتوی آب مقطر عرضه می شود، یک بسته بندی قابل توجه و متقاعد کننده که خاصیت های ساعت را به نمایش می کشد بی آنکه نیازی به کلام باشد. تنها دارای نشان و شعار شرکت "ساخته شده برای آب" – که مشابه شعار شرکت آی دبلیو سی (IWC) است که "ساخته شده برای آقایان" می باشد - این بسته بندی در همان نقطه ی فروش به راحتی محصول را به مرحله ی کنترل کیفیت می فرستد، و در همان حال نشانی از اعتماد ایجاد می کند.

پروفوندو (Profundo) در اسپانیایی به معنی "عمق" می باشد، در حالی که این ساعت ها در عمق زیاد آب قرار ندارند، پیغام این می باشد که این ساعت ها می توانند در مدتی بسیار طولانی در آب بمانند و با خیالی آسوده آن ها را از بسته خارج و به دست کرد.

پروفوندو بدنه ی فلزی به پهنای 42 میلیمتر دارد که تا 200 متر ضد آب می باشد. ساعت طرح شیرجه، دارای حلقه ی گردان است که صفحه های آن در رنگ های نارنجی، زرد، آبی، و سیاه موجود می باشند. در داخل ساعت موتور ژاپنی کوارتز میوتا (Miyota quartz movement) قرار دارد. اگر چه این مساله هم مورد توجه است که پروفوندو یک زمان سنج نسبتا ارزان قیمت می باشد، که متناسب با آن، ما از ساعت های غواصی 5000$ توقع آن را نداریم که ماهها در داخل آب طاقت بی آورند.

برای انجام این کار ساعت در پوشش های شفاف در نقطه ی فروش، به طور مستقیم در داخل عنصر خود - داخل آب - به نمایش عموم در آمده است. فستینا پروفوندو 6692 (Festina Profundo 6692) در بسته بندی نشان داده که به وعده ی خود عمل کرده است.



امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است.

 



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.