تبلیغات

ساعتی بدون صورت که گذر زمان را به شما می آموزد - همراه با ویدیو ها

ساعتی بدون صورت که گذر زمان را به شما می آموزد - همراه با ویدیو ها

ساعت فاقد صفحه
زمان ممکن است که ثابت باشد اما برداشت ما از آن بسیار متغیر است. اگر شما احساس خوشحالی و راحتی دارید و به شما خوش می گذرد، در مقایسه با زمانی که در ناراحتی و سختی به سر می برید گذر زمان تمایل دارد که بسیار سریع تر رخ دهد. زمان همچنین به نظر می رسد که برای افراد مسن تر سریع تر از جوانان در گذر است. دست کردن یک ساعت مچی شاید الزاما ما را از گذر زمان مطلع نسازد، اما به دست کردن دور (Durr) با بسط دادن ایده های گذشته ی ما از زمان سنج ها، شاید تفاوت هایی ایجاد کند

دور یک ساعت بدون صورت و صفحه می باشد که هیچ کاری انجام نمی دهد مگر لرزیدن در هر پنج دقیقه. ایده ی این مچ بند که هم مردانه و هم زنانه می باشد این است که برداشت ما را از زمان تغییر دهد، و به ما یاد آور شود که زمان به طور مداوم، بدون هیچ تغییر و انحرافی در حال حرکت به جلو  است. با حس کردن لرزش های کوچک بر روی مچ دست در هر پنج دقیقه، شما پشتیبانی لمسی دریافت خواهید کرد که کاری نخواهد کرد مگر آنکه شما را هوشیار تر و آگاه تر کند که چگونه زمان با توجه به عوامل متعدد متفاوت گذر می کند.

دور از یک بدنه و چفت و بست (موجود در پنج رنگ مختلف) که هر دو ابا پلی آمید (Ployamide) رنگ شده با دست ساخته شده اند، و بند برش خورده با لیزر و از چرم گیاهی بر خوردار می باشد. لرزش ها از یک باطری قابل تعویز تغزیه می شوند که برای یک ماه دوام خواهد آورد. فاصله ی بین هر دو لرزش پنج دقیقه است و قابل تغییر نیز نمی باشد، گر چه اسکرکوگل (Skrekkøgle) – شرکت سازنده ی این ساعت – بازه های زمانی متفاوتی را قبل از آنکه به این واحد برسند امتحان کرده است.


اولین تولید 50 تایی دور تمامی به فروش رسیده، اما اسکرکوگل در حال برنامه ریزی سری دوم تولید است. خریداران علاقه مند دعوت شده اند تا با اطلاعیه از طریق ایمیل از زمانی که امکان پیش خرید آن فراهم می شود اطلاع یابند. شرکای ممکن سازنده ی آن نیز دیده می شوند. هر دست بند دور در نسخه ی ابتدایی در 90 یورو (حدود 120 دلار آمریکا) قیمت گذاری شده بود، اما ممکن است که در تولید بزرگتر قیمت آن نیز کاهش یابد.

دور احتمالا قادر است تا با یاد آور کردن شما از گذر زمان و در نتیجه کمک به شما در کاهش تعویق انداختن در کار هایتان کارایی شما را افزایش دهد. یا شاید بتواند یاد آور آن شود که زمان بر روی زمین چقدر زود گذر است، و شما را به پربار تر زندگی کردن مشتاق کند. به هر حال هر دوی آن ها مثبت هستند.


اولین ویدیو در پایین نشان می دهد که تولید کنندگان دور در هنگام ساختن آن چه در سر داشتند، ویدیوی دیگری را از مراحل ساخت آن هم در ادامه قرار داده ایم.

 


امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از این محتوا فقط با ذکر منبع و آدرس  "سایت ایران تایمر"  مجاز است

 



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.